Kan ej sova

publicerat i Allmänt;
Hej alla läsare! Just nu ligger jag i sängen och ska försöka sova men det går inte riktigt som jag vill, är trött men ändå inte sömnig. Jag drack kaffe hos kollegan ikväll och det är säkert därför. För mig har det aldrig varit ett problem med sömnen om man dricker kaffe på kvällarna, jag har tänkt att det sitter i psyket men de senaste gångerna har jag varit vaken långt in på natten efter en kopp kaffe på kvällen. Men men nog om det. 
 
Idag for jag iväg till bilprovningen för att Tommy skulle kolla på höger bromsok då bilen har gått trögt igen och däcket blir jättevarmt när man kör. Han rengjorde allt ännu en gång,  får hålla tummarna på att det duger annars får man köpa ett bromsok till. Har för vänster sida eftersom den sidan krånglande sist. Men det är nog lika bra att byta på båda sidorna på en gång.
Ska uppdatera mer snart igen. Det händer mycket bra saker nu :). Hade gott så länge 

Kommentera inlägget här :