Linus Svenning

publicerat i Allmänt;
Vilken karl Linus är. Den rösten och den charmen är otrolig. Jag tänkte posta upp några av hans klipp från Youtube men kunde inte hitta koden från mobilen? Får fixa det imorgon istället. Det är någonting med karlar när dom sjunger och- eller spelar gitarr. Det betyder inte mycket så men någonting är det iallafall. Därför längtar jag tills nästa helg. Det har varit bokat i flera veckor, kanske inte det blir så bra då. Spontanitet är alltid bäst, nu har man längtat för mycket och för länge på denna kväll (skratt).
Har inte nämnt att i lördags när brudarna var här sa Nina att Ständut Blakk brukar spela ombord på Cinderella (?). Jag vill helst inte åka båt men måste komma över den töntiga rädslan och se till att ta mig iväg. Vi kollade på deras sida men de hade inget bokat just nu. Får se om de ska spela längre in i sommar. 
Denna dag har varit härlig. Det blev en dag med brudarna och lilla Emilia. Har fått pussa på henne idag så nu har man fullt av energi ♥. Vi åt god mat, efterrätt, surrade och tog en härlig promenad. 
Jag hade längtat till den här helgen för att den skulle bli lugn, men har nästan ångest av att ingenting händer. Får se vad man kan hitta på. Någonting måste jag göra, speciellt om det blir fint väder.Ska fortsätta skriva med folket på Facebook. Ha en fortsatt trevlig fredag.
Kram!

Kommentera inlägget här :