Trevlig kväll

publicerat i Allmänt;
Igår blev det en halvspontan utekväll och det är då som kvällen alltid brukar bli som bäst och det var jättetrevligt. Jag pratade med Tess i onsdags om att det kanske blir en pubrunda på lördag men vi pratade inget mer om det. Igår kväll bestämde vi oss bara för att åka ner en sväng och sätta oss någonstans och ta ett glas och bara prata. Var bara att skynda sig för att hinna med bussen. Hamnade i några mobilsamtal och skrivande på Facebook innan man kunde göra sig klar, haha typiskt mig, gör sig alltid klar i sista sekunden. Ringde till Therese också så hon följde med. Blev E-street. Nu längtar man redan till april när vi ska dit igen.
Känner mig trött idag trots att jag var nykter igår. Var hemma vid ett men somnade inte förrän några timmar efter och sedan vaknade man såklart jättetidigt. Trodde en dusch skulle göra mig piggare men icke. Kommer nog bli piggare ikväll när det blir en långpromenad :).
 

Kommentera inlägget här :