Hos mormor ♡

publicerat i Allmänt;
Gårdagen gick fort. Jag hade bestämt att hälsa på mormor och hjälpa henne. Sagt och gjort så var jag uppe hos henne runt tio. Jag tvättade henne på ryggen, smorde in, fixade naglarna, masserade fötterna och smorde in dom. Vi fikade och pratade mycket. Jag bakade det saftiga GI-brödet i förrgår och jag tog med mig så mormor fick smaka. Hon tyckte om dom, perfekt till kaffet. Innan jag tog en promenad hem hjälpte jag henne att installera BankID för att hjälpa henne se hur mycket hon skulle få tillbaka på skatten. Kvalitetstid med älskade mormor ♡.
Igår eftermiddag tog jag en långpromenad med Therese och vi brukar alltid avsluta promenaden med en pratstund. Igår blev jag jättefrusen efter att vi stått still ett bra tag. Direkt efter gick jag hem till Sandra och umgicks. Jag var frusen resten av kvällen så gick hem rätt tidigt och hoppade i säng framför en film. Det blev Halloween H20, 20 år senare. Klassisk skräckfilm är mest skrämmande, haha. Efter ett tag i sängen blev jag äntligen varm. Jobbigt att frysa så mycket. 

Kommentera inlägget här :