Hassela

publicerat i Allmänt;
Helgen som var blev mycket lyckad. I lördags for jag, Therese och Sandra till Hassela för att spendera dagen med mamma och några andra kollegor (Jim var borta på jakt). Det är så mysigt när mamma och Jim står där med husvagnen. När vi kom dit bjöd mamma på fika och sedan blev det lunch, hamburgare och korv med en diverse tillbehör. Hos mamma går man aldrig hungrig, haha. Efter det började vi alla bege oss upp till hotellet för att gå på Afterski. Vi hade tur som fick ett bord, allid mycket folk där såklart. Det var Rock Tools som stod för underhållningen, rätt bra var dom men först var jag fast vid "No comments" men nu är det "Ständut Blakk" som gäller. Jag tog en dagens på Afterski, ett glas vitt med päronsoda, riktigt gott. Jag brukar själv blanda med Sprite, men det var mycket godare med päronsoda.

Efter Afterskin gick vi ner mot husvagnen igen med "husvagns-grannarna". Jag och Therese hämtade Tejo och tog en långpromenad, vi gick på skoterleden ca 40 minuter och sedan vände vi. Det blev en bra promenad. När vi kom ner började vi med middagen. Det blev en god fläskfilégryta med sallad och vitlökssmör. Underbar dag med andra ord. 
Här njuter jag av ett glas vitt!

Kommentera inlägget här :