Härlig dag

publicerat i Allmänt;
Denna dag började tidigt. Vaknade med ett ryck 06.20 och trodde jag sovit över eftersom det var så ljust. Hade tvättstugan 07 men jag kunde snooza en stund till. Efter den andra tvättrundan tog jag en långpromenad med T. Jättetrevligt :). Direkt efter promenaden gick jag till tvättstugan och hämtade in all tvätt. Hade hur mycket tvätt som helst. Alla plädar hamnade i tvätten i måndags. Har inte skrivit om det men Jim skulle komma in en sväng i måndags och jag ser bilen utanför men han kommer inte in. En stund senare kommer han springandes in till mig och frågar efter plädar. En tjej hade svimmat på andra sidan vägen. Jag tar alla plädar jag hittar för att ha något att linda in henne i eftersom hon ligger direkt på snön. Ambulansen kom fort på plats och tog med henne. Hoppas mår bra!
Efter tvättstugan for jag och hämtade mormor för att hon skulle få handla på ICA Maxi. Jag köpte med mig en sallad från salladsbaren och åt den direkt när jag kom hem. Har inte gjort så mycket mer, bara pratat i mobilen och gjort äppelpaj. Ska eventuellt gå över till Sandra en sväng och sedan blir det en promenad med Therese.

Kommentera inlägget här :