Livet är bra underbart <3

publicerat i Allmänt;
Igår blev det ett biobesök. Vi såg filmen "Non-Stop". Den rekommenderar jag verkligen, riktigt bra. T tyckte också att den var bra. Vi hade inte reserverat några biljetter och han hämtade mig närmare halv sju och vi for direkt ner till stan och såg att det fanns lediga biljetter till den filmen och vi bestämde oss för den direkt. Vi gick in och handlade först på macken. Det blev en Loka för mig och lite lösgodis faktiskt. Inget med choklad eftersom det känner jag mig inte "redo" för, bara dumt att riskera att sötsuget kommer tillbaka. Handlade inte jättemycket men fick ändå inte i mig allt. Påsen låg kvar i väskan imorse och när jag såg den så slängde jag allt som var kvar. Är inte det bra eller vad? Det var inga problem heller (har inget sug). Det var jättetrevligt och mysigt på bion iallafall :).
Jobbet har det gått bra med också men känner att det är mycket att ta in, speciellt när man vet att man snart ska stå helt själv. Men det löser sig alltid. Ser fram emot det också.
Mycket som händer nu. Hassela närmar sig också. Jag och brudarna ska till mamma och Jim i husvagnen på fredag (långfredagen) och se Ständut Blakk och fira påsk.
Idag har jag tagit en skön promenad till stan för att möta upp Tess. Vi shoppade, gick på Jop's och åt lax på planka till lunch och vi tog oss ett glas vitt. Ingen dum lunch :). Vi skulle mötas upp på torget och där var det hålligång. Vi förstod rätt snabbt att det var Idol-audition. Alltid roligt när det händer någonting i lilla Sundsvall.
Jag har också hunnit med att städa lägenheten idag, från golv till tak. Eller det var väl att ta i. Har i allafall städat hela lägenheten. Har tänt  ljus så det är en riktig mysfaktor här hemma. Ska snart hoppa in i duschen och bara tar det lugnt. Ska försöka se filmen "Wes Craven's new nightmare" som börjar 23.00. Men vill gärna kunna sova inatt ;). Har någon sett den?
Imorgon blir det en trip till Njurunda med några från jobbet (Birsta City). En kollega ska ha någon typ av visning av produkter, hälsoprodukter av något slag. Ska bli trevligt. Efter det ska jag och Therese äta middag och umgås. Skön söndag.
Jag ska också upp till mormor imorgon och tvätta. Jag har inte fått någon tid i tvättstugan hemma och känner att jag vill ha "bra" kläder när jag står i receptionen. Så mormor var snäll att boka en tid i hennes tvättstuga. Får några timmars kvalitetstid med henne. Ska hjälpa henne med lite saker också.
Kom på idag att om två veckor är man i Stockholm :). Vad jag längtar.
 
 Köpte två klänningar på H&M. Dom påminner om klänningarna som jag köpte där förra året (svart och korall). Ska byta till en mindre storlek i den mönstrade om jag inte lämnar tillbaka den. Fick ingen bra bild på den grå klänningen.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Teres:

Den där klänningen var grymt snygg, den vill jag också ha!

Svar: Köp du också. Jätteskön :)
Cindy

2:a kommentar, skriven , av Teres:

Det ska jag nog göra med =)

Kommentera inlägget här :