Hassela

publicerat i Allmänt;
Jag mejlade Hassela för ett tag sedan och frågade om Ständut Blakk ska spela på Afterskin också och det ska dom. Härligt! Ska bli roligt och se dom igen, speciellt när dom spelar på Afterskin. Vi beger oss vid 10 :).
Imorse var jag på verkstaden och bytte till sommarskor på bilen. Igår var det 3 år sedan jag tog körkortet också, tiden går så fort.
Igår fick jag jobb ute på Birsta. Efter jobbet gick jag på HM för att byta storlek på klänningen. Avslutade med att handla hem lite mat.
På kvällen tog jag och Therese en promenad för att möta upp Tessan och Emilia men fick inte tag på Tessan så vi gick hemåt igen. När vi kom till min port, vem stod där då, jo Tessan och Emilia, haha. Hade besök av brudarna hela kvällen och jag gjorde äppelpajen (vad annars) till fika.
Sitter just nu och gör lite pappersarbeten medan fisken är i ugnen. Ska snart riva morötter. Så gott med fisk, morötter, citron och remouladsås.
Den grå klänningen (får inga bra bilder) men klänningen är jättefin och skön!

Kommentera inlägget här :