En effektiv morgon

publicerat i Allmänt;
Denna morgon startades igång väldigt effektivt. Har precit satt mig vid datorn och inväntar på att golven ska torka. Har varit vaken sedan sju för att börja tvätta. Sista maskinerna är inne och jag ska snart ut och hämta in allting. Har också städat hela lägenheten och sängen är renbäddad, skönt! Jag tycker om att städa innan man ska iväg, alltid trevligt att komma hem igen när det är rent.
Jag är rätt så nervös för morgondagens resa. Har inte tänkt igenom vad resan egentligen innebär. Som jag skrivit tidigare ska jag träffa mina halvsyskon. Jag skrev med Henrik igår också och han ska möta upp oss på Cityterminalen, vi har inte setts sedan han flyttade till Stockholm för ungefär 6 år sedan, allt för länge sedan sist.
Är förväntansfull för helgen
:)

Kommentera inlägget här :