Underbar dag

publicerat i Allmänt;
Den här dagen startade tidigt. Klev upp vid halv 7 och for iväg till Alnöbadet. Var där strax innan sju. Simmade en halvtimme och det räcker gott och väl, armarna och benen blev som gummi, haha. Kommer öka tiden successivt. Det var riktigt skönt. Ska ta mig en sväng till Alnö i helgen också.
Jag har lite roliga paket som väntar och det roligaste är att allt verkar komma idag. Fick för en stund sedan 4 stycken sms. Panduro paketet fanns att hämta, glasögonen finns att hämta i Birsta och 2 st Partylite paket finns att hämta. Inte dåligt :). Mamma skulle hämta ut glasögonen så jag behöver inte åka och hämta dem. 
Vid 17 ska jag vara på E-street och möta upp kollegorna för en trevlig middag. Hela E-street är uppbokad av alla som jobbar på Birsta City. Mycket trevligt!
Ska snart ringa och kolla hur det ser ut med lägenheten som jag så gärna vill ha, i alla fall kolla på. Ska hämta ut alla paket senare också.
Håller på med lunch just nu och sedan blir det plugg och en liten vilande stund skulle inte sitta helt fel. Känner mig helt slut i kroppen, dels av att jag klev upp så tidigt, simningen och nu hungern, haha.
Igår var det också en bra dag. Först var det den muntliga examinationen och det gick jättebra, ännu en kurs avklarad. Direkt efter muntliga begav jag mig till Njurunda där jag var hela dagen. Var hemma vid halv nio. Emilia är så fantastisk söt, hugaligen <3. Jag och Tess blev bjuden på en god middag som bestod av fläskfilé, rotfrukter och en gudomlig god sås, tack ni. Det var tänkt att jag och Tess skulle bjuda dem men jag såg att det hade börjat tina köttet redan så det får bli en annan gång istället.
Bilden har inget med inlägget att göra men ogillar bildlösa inlägg!

Kommentera inlägget här :