Invigt

publicerat i Allmänt;
Då har man invigt en av de nya toaletterna. Det var helt okej, jobbigt bara när man inte har en tvål och papper, får ta det från en påse man har med sig. När jag precis satt mig på toan slocknade lampan, såg inte ett skit, haha! Det gäller att vänja sig.

Imorse kommer killarna vid sju och dom har inte varit här på ett bra tag nu. Dom har bara tagit bort badkaret, handfatet och toaletten. Hoppas dom kommer ta ner resten och kaklet idag också. Annars var det onödigt att dom ens började här idag. Trodde dom skulle beta av en lägenhet i taget men nu bilar dom för fullt i någon lägenhet ovanför mig.

Är riktigt trött men blir förhoppningsvis piggare senare under dagen. Ska ta mig en tripp till Birsta i veckan och lämna in ett CV. Ska också ta mig ner till jobbet för att lämna ljusen, dom stackarna har inte fått dom ännu. Kommer också få en tid hos coachen någon dag också. Sitter med underbloggen igen och ska fixa den under dagen och hoppas den blir klar snart :).

Ciao!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mari:

är väl en av anledningarna det tar sån tid är att de gör alla samtidigt. dock så kanske det är annorlunda vad gäller de vattenskadade lägenheterna. att de kommer ta de eftersom de torkar och kanske ta dem sist, vad vet jag :P

2:a kommentar, skriven , av Cindy:

Haha, precis. Dom tar de vattenskadade lägenheterna sist (pga av torkningen) men det finns fler lägenheter ovanför som inte är vattenskadad som dom håller på att riva nu också. Nu tar dom ner kaklet hos mig.

Kommentera inlägget här :