Helt slut

publicerat i Allmänt;
Är helt slut efter den här veckan. Orkar inte skriva mycket men skriver i "punktform" och uppdaterar på så vis.

Vaknade tidigt av mig själv och inga killar var då här. Dom kom en stund efter och började "dammsuga" upp allt golv så det känns bra. Synd bara att dom inte hann mäta fuktigheten, det känns som det är nervöst på något vis eftersom dom har konstaterat att det är blött hos mig. Vad kan torktiden bli? 2 veckor kanske om inte mer. Inte så mycket ändå men det blir trist om det tar tid.

Har varit på Birsta med mormor och lilla kusin Vilma idag. Jag köpte en present till mamma, en kameraväska och mat. Vilma skulle självklart följa med kusinen så vi strosade på själva medans mormor kollade på det hon ville. Vilma ville såklart in på Jamjam bland annat, haha! Hon fick köpa klubbor och ville då äta dom på en gång men det gick inte. Vi gick på IKEA och tog en korv på en gång efter sedan fick hon äta en klubba i alla fall.

Igår höll jag på att pyssla och underhöll killarna här. Dom är roliga och jag vill vara hemma hela dagarna dom är här, haha. Igår tog dom även bort kaklet i köket.

Som sagt är jag riktigt slut idag. Har haft ont i huvudet mer eller mindre under hela dagen. Sedan jag kom hem mådde jag dåligt och lade mig på sängen ett tag och bara blundade, det är skönt. Efter det har man pysslat och gjort klart alla presenter till mamma. Är riktigt nöjd.

Ska se om man orkar göra lite på den andra bloggen innan man ska lägga sig. Börjar bli piggare/må bättre nu. Har som mål att göra boggen klar imorgon eller söndag. Men postar nog upp den imorgon då mamma har fått sina presenter ;). Har lagt över bilder från kameran på allting som jag gjort.

Har ställt klockan imorgon och förhoppningsvis får man sova tills den ringer. Jag och Tessan ska fira mamma och umgås med dom några timmar. Vi ska även ta en långpromenad runt byn :). Det ska bli mysigt, hoppas att vädret håller i sig även imorgon.

God natt!

Kommentera inlägget här :