Hej & Hå

publicerat i Allmänt;
Nu är man dålig på att uppdatera. Har nog aldrig gått så här långt mellan inläggen?! Skrärpning. Har ju en massa saker som man har gjort som jag inte lagt upp men hinner inte med det innan man ska börja jobba.

Var ledig igår men då ska man tvätta och dona. Sedan har kusinen blivit sambo och flyttat till ett hus i Härnösand så hela tjocka släkten (nästan) var på plats. Mamma och Jim hämtade mig vid fyratiden igår med storsläpet sedan begav vi oss till H-sand. Var hemma vid tio-tiden. Har inte känt av någon träningsvärk ännu men det kanske kommer när man börjar vakna till, haha.

Det kommer nog inte bli mkt inlägg under helgen för jobbar nämligen till senare ikväll så det är bara att köra hem, äta middag, duscha och lägga sig och se på tv. Sedan ska man upp fem imorgon bitti och på söndag är det stortävling så då ska jag nog upp halv fem. Min första tävling och det är rätt nervöst hur det ska gå till. Men jag kommer få hjälp av andra så det ska nog gå bra. Rätt spännande ändå, en gång måste vara den första också :). Men det är roligt när det händer inte mycket.

Skönt att jag blir ledig nästa helg för då har mamma och Jim planerat åka till ...camping. Kommer inte ihåg vart den ligger men det är några mil dit. Då ska dom i släkten som vill få komma och det verkar som alla ska dit. Är det bra väder vill jag självklart dit!

Tessan ska komma hit en sväng innan jag ska iväg. Måste göra mig klar och ta hand om gårdagens tvätt.

Eftersom jag jobbar hela helgen får jag vara ledig från 13 på söndag och hela måndag och tisdag, då kan jag uppdatera mera om det inte blir innan. Ska träffa massa kompisar till veckan men ska ta mig tid med bloggen :).

Kramar på er alla!

Kommentera inlägget här :