Vilken lättnad

publicerat i Allmänt;
Nu kan jag skriva varför jag var så orolig. Moster och Uffe är på Bali och det har varit ett kraftigt jordskalv där idag. Tidigt i morse fick jag ett samtal av mormor att jag skulle gå in på FB och se om moster hade skrivit någonting, vilket hon inte hade gjort, PANIK! För att inte oroa andra skickade jag ett meddelande till henne och fick svar nu. De hade inte känt någonting och inte hört någonting. De hade det jättebra och varmt, bara så där 32 grader i skuggan :).

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millah - väntar första barnet ♥:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här :