Surt

publicerat i Allmänt;
Sitter och äter en clementin nu, fy sjutton vad surt. Får inte ens i mig tre klyftor. Dom är som godast runt jul, vilka grimaser man gör, ser ut som man äter en citron, haha! När tycker ni clementiner är som godast? Har inte gjort mycket sedan sist jag skrev. Ringde moster en sväng förut när dom kommit hem efter Bali-resan. Så skönt att ha dom hemma på svensk mark igen. Surrat med mormor lite grann, hon ringde och ville surra lite. Har pratat med mamma en sväng också så ska åka med dom i morgon, då kan hon passa på att ta mattorna också. Vi ska äta på bowlingen också, eller jag får se hur jag gör, har inte så mycket pengar men bowla ska jag i alla fall göra :).

Har precis tänt en massa ljus i vardagsrummet för att få värme. Har märkt att elementen är på och dom är på max och ändå är det svinkallt verkligen, har linne, långärmat tröja och två par tjockstrumpor på mig?! Helt sjukt och det kommer inte bli varmare heller. Sitter och kollar på NCIS och inväntar att klockan ska slå 22 då man ska se filmen "The game" har ni sett den?

På söndag fyller världens bästa Sandra år, grattis i förskott gumman! Får träffa henne imorgon också på bowlingen.

Puss och kram
&
Ha en fortsatt trevlig fredag!


Kommentera inlägget här :