Outsiders

publicerat i Allmänt;
Tänkte slänga in ett kort inlägg. Det har gått jättebra att jobba idag, känns skönt. Har ett pass imorgon också, inte helt fel det. Men är himla trött och hungrig idag. Vet inte vad det är med kroppen. Eftersom jag sålde iväg mobilen igår har jag ingen "bra" alarm på Nokian så sa till mamma igår att hon gärna få ringa mig 07.15 som imorse för att kolla satt jag vaken. Vilken tur man hade eftersom klockan hade inte ringt, men sedan kom jag på att jag hade flyttat mobilen men det fungerar inte när man är van och snooza flera gånger innan man går upp, och på Nokian kan man inte ställa flera alarm samtidigt. Därför måste jag ha somnat om. Var bara att skynda sig att göra sig klar och äta frukost på en kvart ;). Men man hann med som tur var!

Nu kollar jag på Outsiders, väldigt intressant men konstigt. Killen med de långa håret är f-n i mig sexig, är det bara jag som tycker det? Haha! Nu börjar det igen, ska se House klockan nio och eventuellt Ghost Whisperer kl tio, sedan blir det natta.

Kramar

Kommentera inlägget här :