Kaos

publicerat i Allmänt;
Har varit kaos av ett dumt misstag som jag gjorde men nu är det löst. Sålde iväg mobilen i en hast idag. Han ringde, frågade om den kvar - ja det var den - jag är där om 30 minuter. Bara att skynda radera allting, ta kvittot hämta kartongen i förrådet. Ta ut minneskortet och SIM-kortet. Han ville inte ha abonnemanget så skyndade mejla Halebop att dom kunde bryta abonnemanget från och med i dag.

Satt in SIM-kortet igen för att kunna radera numren men sen glömde jag SIM-kortet i. Smart va? Så less man kan bli på sig själv och blir ännu mer irriterad när man inte kan ringa Halebop, skitjobbigt att bara mejla för det tar tid innan man får svar, samt om man glömmer tilläga någonting måste man skicka tillbaka osv. Men i alla fall så mejlade jag dom och berättade om situationen men inget svar på typ två timmar.

Skrev på mejlet att jag var orolig ifall man inte kan använda sitt gamla 070-nummer nåt mer plus att köparen kunde ringa på min bekostnad på mitt abonnemang. Jag litar på personer, lite för mycket ibland men man vet ju aldrig. Tror inte att han skulle utnyttja mitt SIM-kort men man måste ju ändå göra någonting åt saken - för att vara säker!

För en stund sedan fick jag tillbaka från Support. De frågade om de skulle stöldstänga mitt SIM-kort och skicka ett nytt med samma nummer. VA? Det var ju en bra lösning, haha!

Nu har man lugnat ner sig. Ska kolla klart på dokumentär - mord på kanal 9. Sedan blir det att hoppa in i duschen. I morgon blir det ett låååångpass, jippi!

Puss

PS. Fick precis ett mejl från Tradera, har blivit överbjuden på mobilen jag vill ha :S. Men det ska vi ta och ändra på. Auktionen går inte ut en på några dagar så ska vänta och se. Skulle ju sitta fint och vinna denna mobil! Så man har mobilen man vill ha nu när man sålt iväg sin.

Kommentera inlägget här :