God morgon

publicerat i Allmänt;
I morse somnade man om utan snooze, glömde sätta igång den igen. Så vaknade kvart över nio men det gör inte så mycket. Låg och såg filmen "The last house on the left" det kan inte vara en thriller utan mer som en rysare/skräck. Mådde skit efter den, fast den var bra. Gillar inte tortyr och våldtäkt och sånt. Fy sjutton. Men den var i alla fall bra.

Nu har man nyss ätit frukost, det blev två rostade limpor med ett glas vanilj yoghurt. Rätt gott faktiskt.

Helgen blir lugn som det verkar, skulle ha åkt till morfar och hjälpt till med höststädning och tagit fönstren. Får se om man gör det nästa helg i stället eller en dag under veckan som kommer. Har tagit på mig en del pass nu från och med veckan som kommer och 3 veckor fram. Men nu på måndag jobbar jag 9 h sedan inget mer denna vecka. Har tagit på mig 12 h pass också. Ska bli roligt att få jobba lite där nu, saknar alla! Frågan är bara hur man ska lägga upp det, jobbar 7-16 och måste äta bra. Ska ta med mig matlåda men tänkte mer mellan varven då man blir superhungrig. Har alltid med mig choklad och cola på jobbet :P. Det får bli en extra macka och en frukt så man klarar sig tills man kommer hem. Det går nog bra. Kroppen har redan börjat vänja sig nu så det är jätteskönt, vet inte om jag skulle pallat att jobba alls i början av denna vecka. Nog om det, nu ska jag se om man orkar ta an städningen så man få det fint i helgen.


Kram

Kommentera inlägget här :