God kväll

publicerat i Allmänt;
Nu är det redan kväll, denna dag har gått fort. Har nyss kommit ur från ett skönt bad. Innan badet hade jag precis varit ut med sopor och till förrådet med lite saker medans golven torkade. Nu är det rent och fint igen :).

I morgon ska jag ta pärlan och åka till min älskade mamma, beroende på hur hon mår. Hon känner sig hängig fast hon klagar aldrig som en själv gör, haha! Om hon inte mår riktigt skit så åker jag ut dit och hälsar på. Tänkte gå på Fröken Fräken och köpa en fin blombukett, de måste ju göra henne glad eller hur? Får se om jag ska hjälpa till med teorin som hon håller på med nu.

Har också bestämt mig för att köpa en liten cola och choklad i morgon. Kan bli lättare på vardagarna när man har någonting att längta till. P sa att kroppen kommer att vänja sig om man bara får i sig sötsaker på lördagarna, och det stämmer ju. Hade inte tänkt på det, tack gubben. Ska självklart inte köpa ett kilo godis och proppa i mig, då kan man lika gärna äta godis varje dag. Får se vad det blir!

Ska slå igång en film nu, för det är som vanligt bara skit på teven. Ha en fortsatt trevlig fredag!


Puss och kram

Kommentera inlägget här :