Full fart

publicerat i Allmänt;
Får se om jag hinner skriva ett snabbt inlägg. Imorse bar det av till Sofia, for härifrån vid strax innan halv tio sedan fick jag skrapa rutorna för första gången, yay! Efter att all frost var borta skulle jag köra men då var det denna imma på framrutan, fick sätta igång fläkten och dra ner rutan för att köra. Men det blev inte bättre så fick parkera på en parkeringsplats bortöver för att vänta bort imman. Sedan bar det av.

Hade jättetrevligt med gumman. När jag var där ringde Tessan och frågade om jag ville gå på en prommis och att vi kunde göra det när jag kom hem. Frågade då henne också om hon ville spela Bingolotto ikväll.

For hem vid kvart i tolv och Tessan var snäll att möta upp mig på parkeringen för att ta mattorna till tvättstugan (mycket tungt) så körde in två maskiner. Sedan gick vi till mig en sväng för att jag skulle byta om.

När jag var klar tog vi en promenad och avslutade turen på Willys. Handlade lite och köpte en Bingolott, sedan gick jag hem med varorna, gick till tvättstugan och gjorde det klart.

Pew, har nyss kommit in från tvättstugan så pajen står i micron. Dags för lunch! Sedan ska man ut till tvättis igen.

Blir tacos ikväll! Mysigt! Ha en fortsatt trevlig dag!

Nu piper micron!

Kommentera inlägget här :