Nya idéer

publicerat i Allmänt;
Nya ideér. Golvet i klädkammaren är riktig ful och gammal, men har en "lurv-matta" liggandes där men nu när klädfacken hänger och har ingenting stående på golvet längre så syns det ju. Inte hela världen och ingenting skulle göras åt det, men när jag fick golven nylagda i lägenheten var golvläggaren jättesnäll så han gav mig en hel del. Golvresterna användes till att lägga under diskbänken, på själva golvet där. Det var behövligt iaf kan jag lova. Så gammalt som det är, äckel-trä som överallt i lägenheten (men som nu är vitt), men när jag rensade förrådet såg jag att det finns lite kvar, då började ideérna att komma åter igen. Kan klippa ut golvbitar och bara sätta fast ;). Sagt och gjort, nu ligger de på plats.

Här ser ni golvet och de snygga klippta golv-bitarna ;)


 

 

 

 

Nu blir det middag och sedan besök! Hoppas ni har en fin kväll allesammans!




Kommentera inlägget här :