Mer projekt

publicerat i Allmänt;
God eftermiddag! Nu har man precis diskat undan efter middagen och inväntar Therese :). Ska slå henne en pling och se vad vi ska bestämma. Har fixat och donat på mer på de sista två julklapparna och det är bara två saker till som ska göras sen är dom klar. Ska iväg på Spelerian en sväng imorgon och handla lotter till mormor, morfar och Ida. Känner att jag vill ge dom någonting också.

Har inte nämnt det projekt som jag vill testa härnäst. Vill göra egna tvålar (tvålgjutning) och betonggjutning av "betongfigurer." Ska hejda mig ett tag men känner att detta vill man testa inom en snar framtid. Idéerna bara flödar och det tycks inte verka avta snart heller. Längtar tills man får en bra inkomst och en större lägenhet/hus då ska jag ha ett stort pysselrum med en massa saker av allting ;). Det är jätteroligt att hålla på med allt som man haft chansen att få göra nu och att det är fint att ge bort någonting som man gjort helt själv, det blir en mycket personlig och fin gåva.

Ska gå ut om 10 minuter och möta upp T vid macken. Blir att handla lite gotta, som vanligt ;). Förstår inte att man aldrig blir less på denna choklad. Vet ni nåt som kan bota chokladberoendet, haha! Måste ta tag i detta åter igen. Under mitt 2012 ska detta hända.
Mitt 2012
- Få ett fast jobb
- Bli hälsosammare
- Åka utomlands
- Hitta Mr. Right!

Den sista punkten var lite ironisk, haha! Eller kanske inte, men nå ska man hitta han ;).

Dags att gå!

Kramar

Kommentera inlägget här :