Dagmar

publicerat i Allmänt;
Vilken natt! Dagmar kom nog till Sundsvall ändå. Jag somnade runt två i natt och vaknade vid halv fyra imorse av en jädrans storm. Låg vaken till sex för att man blev rädd. Kan bara säga att åskan och blixtar kan slänga sig i väggen. Hörde någon skrika också under den tiden man låg vaken, väntade ett tag och hörde det igen så gick upp för att kolla och det var tre ungdomar som skrek av blåsten. Det verkade ändå gå bra för dom och gick in i någon port vid mig. Man vet ju aldrig vem de kunde ha varit, så va beredd att gå ut.

Fick även strömavbrott i natt också, vet inte om det var innan jag somnade eller när man vaknade av blåsten såg jag att teven och dvd:n var svart igen. Jaja, det var i alla fall en jobbig natt och är åter igen slut av för lite sömn. Har inte sovit riktigt på flera dagar. Ska träffa Therese i eftermiddag så kan väl ta mig en siesta om det behövs innan hon kommer. Vi har inte bestämt en riktig tid men hon skulle höra av sig när det passar henne.

Ska upp och äta frukost!
Zzzz

Kommentera inlägget här :