Fixar och donar

publicerat i Allmänt;
I går kväll och in mot natten höll jag på att fixa och dona här hemma i lägenheten. Känner att jag fortfarande inte är helt nöjd, det är väldigt jobbigt. Har till och med ställt frågan: "Trivs jag här?" Det är inte en rolig tanke, speciellt när jag ändå trivs bra här i området. Men allt hänger nog på att man inte känner sig helt nöjd, har vissa saker som ska göras om. Eller så kan det vara för att man inte jobbar mycket alls just nu. Det är en annan sak om man jobbar vecka ut och vecka in, då hinner man inte tänka så mycket.

Var med morfar en sväng på Birsta igår. Han tycker det är så roligt att ta med sig barnbarnet :). Men det är roligt att hjälpa han också, var iväg med han för två veckor sedan också när han skulle kolla på en ny garderob. Men det är klart man hjälper till. Sen kommer man till den roligare delen, man fick hem mer tabletter. Sällan morfar ska pula på en massa tabletter, haha! Nu blev det selen och zink för tre månader. Vi åt frukost på Ikea och när det var klart gick jag och kollade på en tv-bänk. Behöver inte ha min stora nu när man fått en LCD. Ska nog sätta upp den på väggen om man vågar riskera de fula hålen?

Kommer bilder sedan från dagens pyssel. Nu ska jag ner på Willys en sväng. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram!

Kommentera inlägget här :