Shopping

publicerat i
I dag har jag hunnit med en del ärenden. Var först in på AMS för att skriva in mig, hade tänkt att de skulle ta ca: 10 minuter som de tog innan sommaren när man var in. Men satt och krånglade med datorn så de blidde närmare en timme där, suck! Sedan gick jag runt lite inne i stan för att hitta nå nya träningslinnen och träningshorts. Det blev även en ny hårfärg (den mörka färgen som jag brukar ha) sedan blev det in en sväng på Annelies, oj oj vad tokig man blir när man går in där, så mkt fint! Kom ut med en ny doftpåse som ska in i badrummet :). Det är hemskt detta med shortsen, jag passer verkligen INTE i shorts, spelar ingen roll om det är "fin-shorts" eller om det är träningsshorts, förstår inte varför. Använder i princip alltid kortare kjolar/klänningar när man går ut men det fungerar icke med shorts, vad är felet? Ska lämna tillbaka minst en av shortsen, ville köpa hem och testa lite mer, kanske man kan vänja sig vid dem ;). Provade riktiga thaiboxningsshorts igår på träningen, men väntar på en mindre stl. Det kommer att ta ett tag innan de får in dom och jag känner att man behöver ett par shorts redan nu, eftersom man har tränat i långbyxor alla gånger nu och det är irriterande, speciellt vid sparkar.

Linne, längre modell från H&M 49:50 kr


Linne, längre modell från H&M 49:50 kr

Shorts från Stadium 149 kr

 

Shorts från Stadium 149 kr


H&M's egen hårfärg, True Brown 69,50 kr


Doftpåse från Annelie's 49 kr



Lite bananer för morgondagens pass samt lite mörkchoklad med mint :)

 

Nu ska jag plocka undan lite innan Carro kommer. Ha en bra dag allesammans, kram!

Kommentera inlägget här :