Saigon Palace

publicerat i
Gårdagen var mkt trevlig. Sofia kom till mig strax innan 17 och vi for direkt ner till stan när vi bestämde oss för vart vi skulle äta, det blidde Saigon Palace och vi hade restaurangchansen och vi tog nån special-tallrik med kött, kyckling och räkor, mkt gott var det. Vi satt och surrade ett bra tag efter vi ätit klart så vi var hemma vid halv 8 igen. Blev en mysig och bra middag iaf :). Sedan vid bordet bredvid oss satt de några raggare som var så rolig, de ville vara med på lite kort så fick knäppa på dom också, haha. Ska inte lägga upp dom här inte ;). Vi for till Willys och handlade lite gotta till kvällen. Efter att Sofia åkt hem i natt slog jag på filmen "The blue lagoon" den var så fin och jättebra.


Nu har jag precis gräddat lite pannkakor och ätit. I kväll ska jag gå över till Tessan och Alex för och se hur dom har det och om dom behöver lite hjälp och vi ska gå på en liten promenad :)

Här kommer lite bilder på gårdagens festligheter!

Hmm, står Sofia och surrar för sig själv eller? ;)




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mari:

ett tips om man går på saigon på en helg så ta buffén istället de har. blir billigare fast man har resturangchansen, om jag inte missminner mig.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Tack för tipset Mari. Bestämde att nästa gång man ska dit skulle vi ta buffén, såg mkt gott ut :)

Kommentera inlägget här :