Sjuk? Nej tack

publicerat i
Nu har jag börjat åkt på en förkylning igen. Var ju sjuk 1 vecka för 2 månader sedan. Orkar verkligen inte och nu när man jobbar och allt. Hoppas på att det inte blir mkt denna gång, har köpt Esberitox och hoppas på det bästa :).

I morgon om man mår bra blir det att umgås med Tessan, vi ska även till Skönsbergs Folkets hus på Linedance, haha! Jag tycker det verkar så roligt, men det får man la se. Det kanske verkar roligt bara för att jag gillar countrymusik, vet inte. Tänker även på "Coyote Ugly" filmen, visst dansar dom linedance på baren? Jag får en bild framför mig när man har cowboy hatt och cowboy boots med sporrar ;). Men det finns en risk att denna dans är tråkig också, men det får man se i morgon.

Nu blir det att lägga sig framför teven. Klockan 20.00 blir det nya avsnitt av "de okända." Förresten har jag glömt att lägga upp bilder från helgen, men får se om det blir av, det är ju inget speciellt :).

Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tessan:

Krya på dig gumman =)

Kommentera inlägget här :