Resfeber

publicerat i
Det närmar sig nu. Jag beger mig till England om 3 dagar. Resfebern kommer sakta men säkert. Förstår inte, det måste vara nåt allvarligt fel med mig. Eftersom förra sommaren när jag skulle på min drömresa i 3 veckor till USA kände jag inte alls av någon resfeber. Varken månader, veckor eller dagar innan avresa. Men nu, när jag bara ska till London i 5 dagar är jag helt väck. Dock är det inte så farligt än men känner av det kan jag lova. Men tror att det beror mycket på att jag ska åka själv, alltstå att flyga själv och det är något av de värsta sakerna som finns. Sedan har jag en del att göra innnan jag får se vet inte vart jag ska börja men packningen har jag gjort idag. Har bara en liten bag (handbagage) men jag har kunnat packa ner rätt bra iaf :). Det som är på min "tag-med-lista" är följande: OBS! Om det är något jag glömt, kan ni gärna kommentera:

Nerpackat:
* Pass/Studentkort/ID-kort + EU-kort
* Försäkringspapper
* Biljetterna (Buss, flyg)
* Alvedon
* Digitalkamera + Laddare (Behövs filmkameran?)
* MP3-spelare + Batterier (Någon som har musik som jag kan få?)
* Engelska pund
* Smink
* Underkläder
* Leggings
* Pyjamas
* Tröja
* 2 st linnen (Ett basic linne sedan ett finare linne för kvällsnöjerna ;P)
* Kjol
* Klackade skor
* CV (ska söka jobb, inget permanent är jag ute efter, bara några veckor eller så)
* Tidningar och Strategisk kommunikations boken (Ska inte tänka på plugget men när man ska flyga måste  man tänka på något annat, haha).

Det är dock vissa saker som är nerpackade också redan, men lite privata saker som jag inte skriver upp här, haha!

Sådant som jag ska packa ner senare:
Tandborste
Mobil
Mat/Snacks på bussresorna

Övrigt:
Schampoo, balsam, duschkräm och sådant kommer jag köpa där. Får inte ha mkt vätska i handbagaget.

Jag åker i:
Långbyxor
Långärmad polotröja
Skinnjacka
Halsduk
Sköna skor


Har hört att Primarks trevånings varuhus finns där, med billiga och fina kläder. Man kanske kommer hem med mycket mer saker? Men på hemvägen har jag incheckat bagage iaf :)

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :