Förkylning?

publicerat i
Jag får nå fel om jag ska bli sjuk nu, jag åker ju IMORGON. Kände av redan lite hosta och orolig i halsen igår, men så kan man känna ibland. Det ska inte vara så illa brukar folk säga, men när jag blir sjuk, blir jag aldrig lagomt sjuk, hosta, feber eller snuva bara utan jag får allting på en gång (allt bryter jämnt ut på mig). Man blir sängliggandes i en vecka. Men hoppas iaf att det inte är någonting på G. Mari, Edwin och jag ska gå på ICA snart och handla lite brustabletter som Mari rekommenderar vid förkylning :). Testar allting, lika bra det även om det inte skulle vara nånting. Är nästan som man hellre har feber än den där satans hostan som jag jämnt får. Kan varken dricka eller äta för de irriterar i halsen så mkt satt man får "hostattacker" som jag brukar säga, haha! Det är jobbigt, man spyr ju eller hosta tills alla organ invärtes vänder på sig ;).

Nä nu ska jag klä på mig och fixa lite innan inhandlingen. Hade gott så länge!

Kommentera inlägget här :