Hassela och dans

publicerat i Allmänt;

Det är inte långt kvar tills att säsongen i Hassela drar igång. Mamma och Jim ska dit när dom kommer hem från Barcelona och docka in husvagnen. Om jag är hemma ska jag följa med och hjälpa till. Ser verkligen fram emot det men det kommer bli lite jobbigt och nog inte lika bra och mysigt som förra säsongen av en anledning. Känslor och minnen, fina minnen...

Denna vecka har gått jättefort och det känns knappt som man varit hemma. Jobbet hela dagen och sen direkt vidare till något annat.

I tisdags efter jobbet satt jag kvar och jobbade lite innan det var dags att köra till Bergsåker för lite bugg. Det är andra veckan nu. I onsdags direkt efter jobbet blev det staden med Tessan. Hon gick på fiskpedikyr och det såg så roligt och obehagligt ut på samma gång men nästa gång ska jag också prova :). Vi satt på Espresso House några timmar och surrade och fikade. Jag kan verkligen rekommendera deras Mocha Latte. Var hemma senare då också.

Igår skulle jag åka hem och, ja städa haha. Men så blev det inte. Mamma och Jim hämtade mig när jag slutat och vi for ut mot Birsta några timmar. Jag kollade bland annat på en ny säng. Efter det for jag till dom en sväng och gosade med Tejo. Han hade en kraftig inflammation u ögat som resulterade till den operation där ögat opererades bort. Hugaligen lillmattes prins <3. Idag är det en lugn kväll. For direkt hem efter jobbet och har rensat och organiserat i skåp och byråerna, förbereder för höstens storstädning i hemmet.

Imorgon är det Rock kväll på Parken i Matfors men jag ska inte gå utan bara vara hemma, Var inte många som kunde så hoppar över det. Jag tänkte ha en inflyttningsfest senare i år :). Sedan andra helgen i oktober har jag bokat in ett ljusparty. Var länge sedan sist.

Nej nu är det dags att fortsätta, kommer somna om man sitter still för länge. Blir nog en skräckfilm eller nåt senare ikväll/natt. Ciao .

Kommentera inlägget här :