Active life tracker

publicerat i Allmänt;

Jag tycker om tidningen "Iform" och jag brukar passa på att prenumerera på den när dom har bra premie. Jag kom över en annons att dom hade en premie som jag blev intresserad av, en "Active Life Tracker". Spännande att prova. Får den och 3 nummer för under 200 kr inklusive frakt.

För ett tag sedan beställde jag lite smått och gott från Kina, bland annat två prickiga klänningar och sedan några nya formar för tvålgjutning/gipsgjutning. Det var några fler saker också och nu har jag fått hem första paketet, denna söta form. Den är rätt liten men det kommer nog bli väldigt fina tvålar/gipsfigurer.
Kommer snart börja pyssla igen, känner att den pysslande ådran är på väg att börja pulsera igen :). Är skönt att göra någonting på kvällarna i höst/vinter. Ska även ta an gitarrspelandet också.

Kommentera inlägget här :