Vattenskoter i sommar

publicerat i Allmänt;
Har hört att man kan hyra vattenskoter och det vill jag göra i sommar. Var tre är sedan jag körde vattenskoter sist och det var i Bodrum 2013 då denna bild togs.
Det är en sån frihet att köra. Jag har dock alltid sagt att det är nog inte samma sak att köra på en sjö i Sverige som på turkost vatten utomlands, det är som en utomlands-grej för mig men jag älskar verkligen att köra så det borde kvitta vart man än kör. Jag är så glad att man har det jobb man har, finns bara fördelar och en av dom är att man är ledig varje helg. Känns så bra, speciellt på sommaren. Jag har så klart även semester i sommar och fick de veckor jag ville ha :).
 Är det någon som är intresserad av att åka med mig? :)
 
Kollar igenom bilder på utlandsresorna som man gjort och man längtar tillbaka, speciellt till USA. Ska åka dit igen, helt klart.
Denna bild togs också i Bodrum 2013 <3.
Jag kom fram till att jag inte varit utomlands sedan Bodrum. Fast jag var i Norge förra året runt den här tiden, det är utomlands det också men inte utomlands utomlands om ni förstår vad jag menar men det var en riktig fin resa. Norge är vackert och åker gärna tillbaka dit igen.
 
 Santa Monica var det bästa med hela Kalifornien, jag och Tessan älskade att vara där. På sista bilden ser ni mig på Walk Of Fame och självklart med älsklingen David. Vad jag var kär i Mitch när Baywatch gick på teven ;).

Kommentera inlägget här :