Före- och efterbilder

publicerat i Allmänt;
Småsaker gör verkligen en stor skillnad. Nedan kan ni se de små projekt som jag gjort hittills och det känns redan mycket bättre och finare.
Byte av handtagen till garderoberna i sovrummet
FÖRE
EFTER
 
Tapetsering av hallen
FÖRE
EFTER
 
Hatthyllan/Skostället fick annan plats
FÖRE (Hyllan i lilla hallen)
 EFTER (Hyllan i stora hallen)
 
 Målning av listen i köket
FÖRE
 EFTER
 

Nytt skåp på toan
FÖRE
 EFTER
Jag blev riktigt nöjd med vitrinskåpet på toan. Ska köpa insynsskydd och klä glasdörren. Toan är väldigt gammal och kände att man vill renovera det men det kostar som ni förstår en del. Men nu har jag det finare och tänker inte på alla skavanker. Har borrat upp handdukshängare, en ny toarullehållare och täckt fula hål med silikon.
Lilla hallen
FÖRE
 EFTER
Vet ännu inte vad jag vill ha här. Nu har jag bara tagit av de saker jag har hemma. Vet bara att jag vill ha spegeln där :).
Nytt tyg och dyna på kökssoffan
FÖRE
 
EFTER

Kommentera inlägget här :