Älskar dig

publicerat i Allmänt;
Vilken kväll jag hade igår. Detta var den bästa kvällen på flera år verkligen (bästa kvällen när det kommer till utgång i alla fall). Dansade så jag till och med har träningsvärk idag, haha. Jag bara älskade det. Det ska vara två Rockabilly kvällar inom kort på parken om jag inte missminner mig. Kommer gå på fler, trodde inte det skulle vara så mycket folk i lilla byn, Matfors men ack så fel jag hade. Det var fullproppat med människor i olika åldrar. Vi fick se många fina bilar som man hoppats på. Bara den korta sträckan jag och Therese gick från mig mötte vi säkert 15 st. Man mår som man förtjänar idag men värt det. Jag har inte gjort mycket alls, Therese for vi lunch och jag har städat och tvättat sedan bara legat i soffan.
Gårdagens middag blev enkel. Stor sallad med vitlöksbröd och skagenröra. Gott blev det!
 
Idag är det en väldigt speciell dag, mors dag. Jag har inte träffat mamma idag utan jag ska bjuda henne på middag någon dag till veckan. Däremot bad jag mamma köpa Sundsvalls Tidning idag för jag hade skickat in en mors dag hälsning. Den publicerades på webben och i tidningen. Älskar dig!
 

Kommentera inlägget här :