Snart åker vi

publicerat i Allmänt;
Idag efter jobbet blev det att åka hem för middag och städning. Som jag nämnt tidigare, att städa på torsdagar är det bästa eftersom det är en sådan skön känsla att komma hem till ett nystädat hem på en fredag efter jobbet. Sedan vill jag alltid ha städat innan man reser iväg för att det ska vara fint när man kommer hem. Har också storstädat kontoret på jobbet idag, tummen upp för det.
 
Har äntligen fått det bättre på balkongen, så bra som det går i alla fall. Ska köpa rottingmöbler tills nästa år. Men detta år tager man vad man haver och jag är nöjd. 
 
Snart beger man sig till Östersund. Det blir bara en natt, söndag till måndag men det ska ändå bli skönt att få komma från Sundsvall en liten sväng. Vi ska äta gott, dricka gott och bara njuta. Östersund är en fin stad, ser fram emot det. Om någon tänkte komma upp, hör av er kommer bli trevligt :). Hoppas verkligen det är bra väder, mysigt att gå runt Krogstråket och sitta och njuta.
 
Igår efter jobbet mötte jag upp Tessan och lilla Leia, älskade unge  <3. Vi satt ute och åt middag och var in på bolaget och New Yorker, man kom ut med lite smått och gott. Jag ville köpa en klänning till Östersund men kom hem med en hel del annat som inte fanns med på listan, haha. Bilder kommer. Efter staden for vi till Birsta där vi strosade runt till stängning. 
 
Nej, nu blir det att ta fram snabeldraken och ta en dusch för att sedan sitta ute på balkongen <3.
Senare ikväll blir skräckfilm :). Som sagt bilder kommer. Kan nog fixa ett bild-inlägg ikväll.
 
 

Kommentera inlägget här :