Härnösand Stadsfest + Främmande + Skräckfilm

publicerat i Allmänt;
Då var det söndag igen, veckorna går så fort. Jag jobbar bara fem dagar till sedan går jag på semester, känns bra :). Jag har bara trippen till Östersund som inplanerat på semestern sedan får man se vad som blir. Längtar tills jag och Therese åker uppöver, för att mingla runt på Krogstråket och se grabbarna uppträda med mera. Festivalen ”Sensommar” är i Sundsvall i början av augusti sedan helgen efter det är det håll-i-gång i Stöde. Country kväll och Rock'n'roll kväll, ska gå någon av dagarna har jag tänkt i alla fall. Får se vem som är sugen på att följa med. Mamma och Jim stå med husvagnen på Stöde Campingen den helgen, kommer bli trevligt. Hoppas också på att det bjuds på några varma och fina dagar så man kan sitta ute på balkongen på kvällarna och njuta av god man, vin och jordgubbar <3. Ska fixa till på balkongen den kommande veckan så man har det fint där ute.

Igår blev det en händelserik dag. Jag hade planer på åka till Härnösand på Stadsfesten eftersom mamma, Jim, Madde och Henke stod med husvagarna där men hade inte bestämt mig för att åka eller vara hemma och dona på. Jag fick storfrämmande också, T kom och hälsade på. Det var mycket trevligt och överraskande, var ett tag sedan vi sågs :). När vi varit hos mig någon timme bestämde vi oss för att åka på Stadsfesten för att hälsa på mamma och co. Riktigt trevligt hade vi i allesammans, det blev mycket skratt och god mat, precis som det ska vara. Vädret levererade också. Festivalen blev lyckad, ja en toppendag helt enkelt.

Det blev sent inatt och vaknade halv 6 av ett jädrans oväder, blixt och dunder. Det var inte trevligt, blev vaken 2 timmar och när man väl somnat om ringde klockan. Skulle fara iväg på Birsta och möta upp Therese för lite shopping, kom hem med lite smått och gott :).

Fin bild tagen från husvagnen.

Har fått hem fina soffan och nya mobilen i veckan också. Bilder på det kommer. Jag ville lägga upp bilder från helgen men det är jättetrögt så får bara bli en bild just nu och kommer uppdatera detta inägg med bilder sedan.Ska snart duscha och dona på lite sedan blir det att krypa ner och se en skräckfilm ;). Hoppas ni haft en trevlig helg.

Ciao!

Kommentera inlägget här :