Lysnatta

publicerat i Allmänt;

Bjuder på några bilder från lysnatta förra lördagen. Det blev en toppendag men synd att det blåste så mycket men det mojnade senare mot kvällen i alla fall. Vi blev ett härligt gäng på cirka 50 personer på den lilla stranden. Anton hade varit ute på sjön länge för de har haft som tradition att tända marschaller ute på sjön och de ville jag verkligen se men som sagt blåste det kraftigt och alla ljus hade slocknat. Jag fick se bilder från lysnatta förra året då alla marschaller var tända och det var häftigt. De var över 30 marschaller då om jag inte missminner mig. Det som ut som en landningsbana typ :).

På förmiddagen for jag till Ikea och shoppade lite och for sedan direkt till mamma och värmde lunch jag handlat med mig. Efter ett tag for vi på Loppisen runt Rännö. Det var ca 22 stopp hela Rännö runt men vi var på totalt 4 haha. Vi stannade på fjärde stoppet hos Jeanette och Kenneth för att prata ihop oss om kvällen. Mamma fick en förfrågan om hon ville jobba på lysnatta och det ville hon. Vi båda hjälpte till och förbedde allting. Mycket trevligt. Lyckad kväll i överlag måste jag säga :).

Nästa år kommer mamma och Jim ha en Loppis denna dag.

Kommentera inlägget här :