Rensat bland vännerna

publicerat i Allmänt;
God morgon!
Jag ligger kvar i sängen och myser på. Ska gå upp om en stund och äta frukost och se på nyhetsmorgon. Funderar på att göra plättar till frukost med en god vitaminboostad smoothie men saknar det flesta ingredienserna, haha. Ska åka och storhandla i början av nästa vecka. 
  
Jag har till morgonen rensat bland alla vänner på Facebook,  det är skönt. Nu har jag bara vänner som man kan "heja på" och "prata" med om man ses på stan. Folk man inte känner igen eller inte pratat med alls och kommer aldrig göra, varför ska man ha kvar dom? Jag förstår bara inte dom som har flera hundratals vänner. Det är knappast troligt att man känner alla dom. Men det är omoget om man har många vänner för statusen skull bara. Jag har skrivit om detta tidigare och att även jag samlade på mig många vänner de första året med Facebook. Man hade runt 500 vänner på den tiden men det är 10 år sedan. 
 
Nej nu ska jag kliva upp fast det är otroligt skönt att bara ligga och dra sig. Men dags att "Fånga dagen" som jag brukar säga :). Ciao!

Kommentera inlägget här :