Matforsvägen 28 B

publicerat i Allmänt;
 Min nya adress från och med 2a maj. Men som ni vet har jag redan fått nycklarna och flyttat. Gör just nu en storstädning för han som ägde lägenheten innan mig har hjälpt till med väldigt mycket så jag sa att han kunde bara flytta sina saker så sköter jag resten. Ett extra projekt att ta sig an men jag är otroligt tacksam för vad han "gjort" och städningen är det minsta jag kan göra i gengäld.
Visar en liten bild på hur en liten del av köket ser ut.
Igår förmiddag kom morfar på besök så jag passade på att baka de goda kladdkakemuffinsen som han fick njuta av. 
Har varit hundvakt sedan i onsdags och då sovit i huset. Mamma och Jim kommer hem idag efter Saxnäs-resan. Moster med familj hjälper till med Tejo så jag kan vara i lägenheten :). Klockan är bara 09:22 och jag har varit ut med Tejo, lekt med honom, gett han mat och vatten, städat lite hos mamma, tankat bilen, fyllt på spolarvätska och handlat. Kom till lägenheten för 5 min sedan. Är man inte produktiv så säg.
Fler bilder kommer!
 
 

Kommentera inlägget här :