Ligger i sängen och är ...

publicerat i
helt slut. Är mer slut idag när man har semester än när man jobbar (skratt). Denna dag har bestått av en hel del farande 
Dagen började faktiskt med en sväng till jobbet sedan for jag till Biltema för att  bland annat byta navkaplsarna och därefter skynda sig till IKEA för att möta upp morfar för en lunch. Jag åt den varmrökta laxen för andra gången,  den är gudomlig. Har ni provat den? Efter lunch gick vi och handlade på IKEA. Efter kvalitetstiden med morfar for jag till ICA hemma för att skicka tillbaka ett paket , handla och hämta ut routern (äntligen). Sedan hem med alla saker. Gick sedan över till moster en sväng. Till sist tog vi alla sopor till deras släpvagn, dom var snäll att ta alla mina sopor till återvinningen. 
När detta var klart installerade jag internet och börja dona på hemma , bland annat måla ytterdörren och några ljuslyktor. När målningen var i full gång knackade mamma och Jim på för en kort visit :). 
Resten av denna fredag bestod av doning av lägenheten. Så ja, jag är slut.

Kommentera inlägget här :