Främmande

publicerat i Allmänt;
Igår fick jag storfrämmande av moster Maria, Ulf och kusinbarnen, Emma och Saga. Jag bakade en omgång till med kladdkakemuffins och for iväg på ICA och handlade småkakor och saft. Det var jättetrevligt :). Jag fick en fin bukett med tulpaner, servetter och en ask med Geisha-kakor. Dom blev lika förtjusta i lägenheten som alla andra som varit på besök. Jag har själv inte hunnit bott in mig utan det har mest varit "kaos" runtom. Självklart är det en mysig lägenhet men allas reaktioner är otroliga. Har aldrig hört sådana positiva reaktioner i en lägenhet jag någonsin bott i, roligt!
Har semester även idag och då fick jag besök av Linda och hennes charmör,  Dexter på 1 år. Jösses vilken underbar unge <3. Vi åt lunch och surrade på. Sedan dom for har jag inte gjort mycket. Inväntar just nu på att mamma och Jim ska komma. Ska bland annat få upp golvlistor i hallen och resten av denna måndag kommer bara bestå av lugn och ro :).

Kommentera inlägget här :