Resfeber.nu

publicerat i Allmänt;
Det börjar dra ihop sig, imorgon beger jag mig. Mormor ska låna bilen när jag är borta så ska hämta henne vid halv åtta för att sedan åka till tåget och hon tar hem bilen. Sedan går flyget 13. Har börjat få lite resfeber måste jag erkänna. Men jag har varit rätt lugn och det beror nog på att jag inte hunnit tänka så mycket eftersom man jobbar och studerar på 100 % nu också. Mitt i allt det ska man fixa med allting hemma. Var iallafall skönt att jag for och handlade, städade och tvättade igår efter jobbet.
Dagens plugg har gått bra, blev klar och skickade in allt för någon timme sedan. Är inte helt nöjd men får väl komplettera om det skulle behövas, kändes bättre att skicka in någonting än ingenting alls. Vill inte direkt ha tankarna på plugget när man har semester. Men som sagt nu det är klart.
Packningen är också klar, bara småsaker som ska ner sedan är jag redo. Älsklingen möter upp mig på flygplatsen då jag beräknas landa 14.30. Börja känna mig nervös för flygningen men så är det om man har flygfobi men det ska nog gå vägen. Längtar så mycket tills jag är framme. Jag har kollat väderprognosen och Bergen ska bjuda på en stor sol imorgon, underbart :).
Ni alla fantastiska läsare få ha en underbar helg. Jag uppdaterar när jag kommer, på återseende!
Bergen here I come <3
 
(Bilden är lånad från Google.se)

Kommentera inlägget här :