Hockey + Plugg

publicerat i Allmänt;
Idag har jag jobbat och det rullade på i vanlig ordning. När jag kom hem blev det middag och plugg. Känner mig stressad när jag ligger efter men glada nyheter är att jag klarade uppgifterna jag skickade in innan jag for till Norge. Trodde inte jag skulle bli godkänd men fick ett starkt C :). Ligger inte efter med det iallafall. Idag läste jag mer än 60 sidor, gjorde ett till prov och har börjat med uppgifterna och det känns bra. Allting ska in på fredag och jag jobbar alla dagar förutom måndag så har tidsbrist men det ska nog gå vägen. Har säkert 120 sidor till att läsa. Måste erkänna att den här kursen är mäktig, trodde det skulle vara lätt.
Sitter just nu och kollar på hockeyn också. Spännande!Det är inte mycket mer som hänt. Igår var jag helt slut. Jag for och handlade, förutom mat kom jag hem med en tekanna, te, mjölkkanna och några fina koppar. 
 Ber om ursäkt för de dåliga bilderna!

Kommentera inlägget här :