TIPS: "Nattduksbord"

publicerat i Allmänt;
Här är stolen som jag gjort av trästickorna. Jag ville bara komma med ett bra tips som mormor sa. Hon sa att dessa stolar skulle vara jättefin som nattduksbord, visst skulle dom det? Att jag inte tänkt på det, har inte sett att någon annan nämnt dessa stolar som nattduksbord heller. Det är synd att vi inte har plats, annars hade jag själv haft dessa som nattduksbord. Moster snappade fort upp mormors tips och beställde bland annat en stol :).
Idag tog jag med mig en beställning till kollegan. Hon beställde en stol, en bricka och 2 st rödvinsglas med decoupage. Hon har också beställt lite fler saker som jag ska pyssla med..
Jag demonstrerar bara hur stolen kan se ut som nattduksbord i dessa bilder! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Det vore intressantare att läsa om du visade hur du gör dina projekt i steg för steg bilder.

2:a kommentar, skriven , av Cindy:

Tack för din kommentar. Jag ska försöka göra det tills nästa gång :).

Kommentera inlägget här :