Han gick ner på knä + Ett nytt år

publicerat i Allmänt;
Då har ännu ett år gått och nu börjar ett nytt år med nya möjligheter, nya mål och nya äventyr. År 2014 slutade fantastiskt. Jag spenderade dagen med personen som betyder mycket för mig. Vi åt en god middag tillsammans som bestod av porterstek, potatis och sallad. Till efterrätt blev det chokladmousse med bitar av vit choklad (med smak av jordgubb). Det var en underbar dag med god mat, mys och med en karl som gick ner på knä. Innan ni "missuppfattar" ska jag klargöra detta med att han gick ner på knä. Han överraskade mig med att gå ner på knä efter middagen och i handen hade en fin ljuslykta, formad som ett hjärta och där i låg nyckeln till hans hem, eller rättare sagt till vårt hem. Fint gjort och han är verkligen full av överraskningar,  vilket gör att jag älskar honom mer <3.
Jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva en sån här mäktig känsla, att tycka om någon så otroligt mycket. Jag sade upp min lägenhet i förrgår och skrev under att uppsägningen får ske omgående. I värsta fall kan det det ta längre tid eftersom uppsägningstiden är på 3 månader men vi har redan börjat fixa iordning :). Efter en mysig nyårsafton var det dags för jobb. Nyårsaftonen avslutades på jobbet. Arbetade 22 och slutade 08:15 imorse.

Kommentera inlägget här :