Underbara nyheter + Shopping + Studier

publicerat i
Idag efter jobbet for jag, Tessan och Emilia till Birsta för lite shopping. Jag kom hem med lite smått och gott :). Vi åt middag på Birsta också innan vi fortsatte shoppingen. Jag gjorde ett fynd. Pumpsen kostade 99 kr ord.pris 499 kr. Jättesköna. Köpte också ett par svarta kostymbyxor som inte riktigt syns på bilden då bordet är svart. Köpte också de sköna byxorna som ni ser, de mönstrade. Sedan en svart tröja, en likadan tröja som den med fjädrar.

Jag har också gått ner 2 kg till, vilket resulterar att jag har sammanlagt gått ner 20 kg på 1,5 år.

Allting känns bra med jobbet också. Jag fick underbara nyheter timmarna efter jag var och arbetsprövade, när de skulle meddela om jag fick tjänsten. Berättade inte att jag faktiskt fick jobbet för min personlighet och inte för kompetensen skull. Hur underbart är det inte att få höra det? Alla var överens om att dom vill ha mig och att jag kunde lära mig. Jag hade minst kompetens, ungefär ingen kompetens alls och är inte ens klar med utbildningen. Det är inget krav att fortsätta studierna men jag ska göra klar den sista kursen för min skull. Vill avsluta det jag påbörjat helt enkelt.

Allt ser ljust ut men saknar ändå T så klart, ingen ska tro något annat. Allting gick så fort. Dagarna går väldigt fort nu vilket jag är tacksam över eftersom i flera månader har tiden som stått still. Är väl så när man har nytt jobb och mycket man ska lära sig, hinner inte tänka på så mycket annat. 

Kommentera inlägget här :