Utrustad

publicerat i Allmänt;
På min lediga dag kliver man upp kl 06 för att åka och byta till sommarskorna på bilen. Hade tid hos Magnus kl 7. Efter däckbytet och lite surr for jag vidare in till stan och polisen för att hämta ut passet. Var hemma halv nio igen och passade på att fixa undan en del pappersjobb för att sedan möta upp morfar på Birsta till tio. Skönt att göra undan saker också när man är ledig, dock är det jobbigt ibland. Jag har kommit fram till att jag inte har spenderat en annan dag bara hemma, är jag ledig måste jag alltid lämna hemmet i något ärende. Den här veckan är min bästa, är ledig onsdag, torsdag och fredag och sedan kör man igång en arbetshelg igen (jobbar varannan helg). Morgondagen får också bli en göra-dag för att sedan bara ta det lugnt och hålla mig inne på fredag. Jag har börjat förbereda mig för studier, två kurser startar på måndag. Har skrivit ihop ett antal dokument som jag ska skriva ut och läsa på. Jag inväntar några böcker från MIUN, förhoppningsvis kommer dom innan helgen. Jag ser framemot juridiken iallafall.
Jag måste också få skryta lite. Jag mätte magen häromdagen och det visade sig att jag förlorat hela 17 cm runt. Man kan inte tro det. Jag hade på känn att jag både gått upp i vikt och lagt på mig runt magen men icke. Jag som fuskat en hel del. Någonting bra måste man ju ändå göra.
Snart ska jag ta an datorn. Jag brukar gå in i datorn och rensa temp-filer från irriterande buggar/virus. Jag har inte gjort det på ett tag så nu är det är dags eftersom datorn går segt och när jag pluggar så har jag verkligen inte tålamod för tröga datorer.
 
899 kr, Intersport
 
 999 kr, Stadium
240 kr, Intersport (rabattkupong)
 Efter dagens shopping är jag nu fullt utrustad och redo för utelivet. Jag kom hem med en skaljacka med tillhörande byxor, fleecejacka, vattentäta skor passande för bland annat vandring i terräng och en impregneringsspray.

Har ni märkt något speciellt med det jag handlat idag?
 
 
 
 
Svar. Alla plagg är inte svart, haha. Otroligt!

Kommentera inlägget här :