Till Stockholm och träffa Pernilla Wahlgren

publicerat i Allmänt;
Som rubriken lyder ska jag till Stockholm i oktober och träffa Pernilla Wahlgren. Jag fick idag veta att jag vunnit en tävling som hon hade i samarbete med Oriflame. För att delta i tävlingen skulle man skicka en bild på sig själv med en motivering om vilken produkt som är sin favorit. 
Jag är fortfarande inte helt hundra om det är sant. Jag menar, man vet aldrig med internet idag. Jag mejlade tillbaka och tackade och sa att jag är gärna med samt att jag ställde några frågor som jag hade funderingar om.
Vilken upplevelse det skulle vara. Hoppas man får svar snart. Det är inte bara att jag ska träffa henne och åka till huvudstaden utan vi ska också få göra ett eget läppstift :).
Får se hur man tar sig neröver, hade varit toppen om någon skulle ner samtidigt. Jag vill helst åka ner dagen innan och sova en natt på hotell. Någon som kan tänkas följa med?

Kommentera inlägget här :