Samsung Galaxy S5

publicerat i Allmänt;
Idag efter jobbet hämtade jag hem min nya kärlek - Samsung Galaxy S5. Jag tycker om Samsung och kommer förhoppningsvis bli lika nöjd med denna som med tvåan jag haft tills nu. Kände att jag vill ha en bättre kamera för att ta bra bilder på bland annat sakerna som jag gör (Cindy Design). Har en digitalkamera men den har jag i princip bara när jag reser. Den här mobilen är också vattentät och dammtålig vilket är kanon.
Har haft fullt upp de senaste dagarna. Jag jobbar och står i. I söndags bakade jag fröknäcke och chokladpraliner och gick över till kollegan som beställde det. Vi pratade lite sedan gick jag över till Sandra som ville bjuda på middag. Det blev jättegott. Det blev paj med dressing, sallad och vitlöksbaguetter ♡.
Imorgon ska jag åka till en annan vårdtagare inom kommunen och känns det bra ska jag få inskolas :). Spännande! Jag kommer också att uppdatera om helgens festligheter i ett annat inlägg.
Igår kväll beställde jag hem lite saker till mobilen!
 
 
Får nog hem sakerna imorgon.

Kommentera inlägget här :