Cindy Design beställningar

publicerat i Allmänt;
 
 

Det går framåt med min hobbyverksamhet. Det är jätteroligt. Har fått beställning på beställning och mer kommer det att bli. Har redan fått stamkunder och det kan inte bli bättre. Fått fler beställningar av mina saker som kunderna ger bort i presenter.
Idag mellan springandet till tvättstugan har jag gjort två plåtar med fröknäcke och chokladpraliner. Gjorde pralinerna med vit choklad, mjölkchoklad och mörk choklad.
Hyresvärden har varit här och bytt filter till fläkten. Min var så äcklig och dom har sagt till andra jag känner att man får kosta på filter själv men det gjorde dom gratis, man tackar.  Nu ska fixa klart tvätten och sedan blir det att städa. Mår inte helt toppen ännu, ingen ork alls men kör på ändå. Funderar på att ha SPA ikväll, vad skönt och tända en massa ljus och lägga sig i en renbäddad säng ikväll <3.

Kommentera inlägget här :